sobota, 28 marca 2009

"so in this plan I basically do nothing?..."

"...-Yep. -Let's do this!"

z kategorii 'tym sie jaram' :
meet Chuck.



Tak, kolejny serial. Jako, że moje studia na razie nie są specjalnie wymagające (ta, zobaczymy na letniej sesji) mam czas na małe przyjemności. Dlatego też z pośród dziesiątek seriali dostępnych na watchtvsitcoms.com wybrałem kolejny tytuł do obejrzenia. Okazało się, że trafiłem w dziesiątkę. Większość z was powinna znać Chucka, ponieważ leciał u nas w polskiej telewizji. Streszczenia fabuły i opisy są w internecie, więc powiem tylko: polecam każdemu kto lubi humor, akcje i piekne dziewczyny.


Natomiast żeby dorzucić jakieś obrazki ode mnie, daję wam dwóch kolesi. Wiecie kto to?


3 komentarze:

Jan Mazur pisze...

hm, ten drugi wygląda jak narysowany na podstawie czyjegoś chujowego avatara. ;f

Łukasz Okólski pisze...

a myslisz ze pierwszy z głowy?
obydwa to zdjęcia i nie mam zamiaru ściemniać, że jest inaczej... this is all part of the plan

R-Chee pisze...

Ty i Bele?
Albo Kirk i Pik?

Sam nie wiem...