sobota, 23 lutego 2008

Ja tu tylko sprzątam.


"Ja tu tylko sprzątam"
Chyba przed wczoraj wyszła nowa płyta Ostrego. No i co? No i mówię wam, coś pięknego.
Nie jest niesamowita (jak np Hollyłódź), ale jest cholernie dobra. Oscyluje w klimatach jazzowo funkowych, czyli dokładnie to co kocham.

Nie jestem ziomkiem, który zazwyczaj wie co i jak w muzycznych nowościach, ale tym razem opłaciło się szybkie zareagowanie na świeży album. Bardzo polecam, a jako, że spędziłem cały dzisiejszy dzień słuchając tej płyty, wiem co mówię.

Szczególnie zajarałem się instrumentalami, ej, niektóre są normalnie niesamowite i słucha mi sie ich lepiej niż samych kawałków.

Co do samej muzyki. Zainstalowałem lastfm i na razie lecą losowe kawałki z ich bazy (co po niektóre są na prawdę w porządku) , ale postaram się zorganizować dobrą liste do odtwarzania w moich klimatach. (zdecydowanie nie tylko hip-hop) Jednak to ciężka robota, bo w większości są tam tylko 30sekundowe próbki... szlag. No nic, będę musiał pogrzebać i znaleźć nieznanych artystów, którzy wklejają do lastfm całe utwory i dobrze grają.

Brak komentarzy: