sobota, 24 stycznia 2009

nice pants


z kategorii "tym się jaram":
Absolutnie legendarny show prezentujący mistrzostwo humorystycznej improwizacji, oraz będący dostępny do oglądania online z polskimi napisami. "Whose line is it anyway"! Polecam fanom freestyle'u...



Tak, nadal rysuje komiksy, a moja pierwsza w życiu sesja w cale nie pomaga...

I dla zainteresowanych coś z zupełnie innej beczki, mianowicie reaguje alergicznie na pewien antybiotyk. Oszczędzę pikantnych szczegółów, ale daje linka do zdjęcia. Ogólnie żyje mi się zajebiście, ale czasami trzeba pozrzędzić...

4 komentarze:

Pietras pisze...

http://media.comicvine.com/uploads/0/574/174353-182428-rorschach_super.jpg

:D

Co do WhoseLine to akurat jestem w trakcie rysowania karykatury Drewa Careya ;p

Daniel Gizicki pisze...

foto ostre
i te rysunki fajne całkiem

koko pisze...

hahaha, ale śmiesznie wyglądasz :D.
ale przypakowałeś, nice. zgadzam się z gilem, wyglądasz powabnie.

Marcin "Dr.Agon" Górski pisze...

Whose a Line jest nieprawdopodobne. Widziałem wcześniej 3 i 4 sezon i jestem pod niemałym wrażeniem.